Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kid29a | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany24.10.2007 @23:55:48 ostatnio na stronie11.02.2015 @13:25:09



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze85 posty na forum8

komentarze
~IvetteG    02.01.2008 @17:40:33
Kiedy u Ciebie coś nowego?
_______
~yarosh    16.11.2007 @10:25:30
_______
trening czyni mistrza ale nie z każdego człowieka
~kid29a    02.11.2007 @21:00:45
hmm...
~Offfca    02.11.2007 @19:28:35
Myslisz, ze jak usuniesz moj komentarz to ja sobie odpuszcze??
Doigrasz sie
~narciaz    02.11.2007 @13:29:52
odpowiednio prześwietliłem, a następnie odpowiednio wywołałem, zeskanowałem i zmieniłem otrzymany negatyw na pozytyw

i jeszcze się podpisałem palcem
ostatnio edytowane: 2007-11-02 13:31:20
~IvetteG    02.11.2007 @13:27:03
Heh, no ja wiedziałam, że to przypomina ręcznik A miało wyjść zupełnie inaczej Dzieki :p
_______
!JakkaS    31.10.2007 @17:30:19
Dzięki
~AdrianaSzopinska    29.10.2007 @18:12:15
:D
~jemoths    29.10.2007 @15:56:15
Dziękuję!

Tutaj prace sa takze dosc ciekawe
~kid29a    29.10.2007 @00:33:11
a jak :D
~Neight    28.10.2007 @23:23:53
haha. dzięki dzięki.
będziemy słodzić aż do nieprzytomności?
_______
'a quarter past wonderful.
~Nefertina    27.10.2007 @10:25:16
Dziękuje za wizytę pozdro
_______
... myślę nad autoportretem...
~Kejcior    27.10.2007 @09:42:06
dzięki za odwiedziny
_______
God is busy, Can I help you?
ze sportowym pozdrowieniem MATKA DYREKTORKA
http://pl.youtube.com/watch?v=QUFoDTwr7Ko
~narciaz    26.10.2007 @22:05:32
o rany
jestem obserwowany
~m1ke    26.10.2007 @20:27:30
Dzieki, dzieki.. Wpadnij kiedys do mojej galleri
_______
Znajdz dzis czas, by po oceniac me prace...
http://www.m1ke.digart.pl . m 1 k e . d i g a r t . p l
~m1ke    26.10.2007 @19:31:15
Swietne rysunki.
_______
Znajdz dzis czas, by po oceniac me prace...
http://www.m1ke.digart.pl . m 1 k e . d i g a r t . p l
~Nekta    26.10.2007 @15:34:09
Dzięki

Proponuję zmienić logo grupy na - http://www.digart.pl/zoom/142704/TWA_KWA.html
_______
"Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze"

J. Tuwim
+mariea    26.10.2007 @13:59:31
witam ciesze sie, ze sie podba
_______
"Give me your lips, the lips you only let me borrow, Love me tonight, devil take tomorrow."
ożył-->http://www.ivre.wordpress.com

~Kondorr    26.10.2007 @12:46:25
Dzieki za przyjęcie pozdrawiam i czekam na kolejne prace
_______
Oceniam prace, które mi sie podobają... nie ważne czy się znam na danej dziedzinie czy nie...

Hitman FanFilm:
http://www.youtube.com/watch?v=IZR6srm1Rt8
+rafalgroth    25.10.2007 @23:37:09
wzajemna adoracja przedewszystkiem
_______
O tell me,Lord,am I the Antichrist?!
blog: http://www.grafal.wordpress.com
~kolano    25.10.2007 @22:46:09
witam i dziękuje za dołączenie do grupy pozdrawiam
_______
" w pogoni za szczęściem... wciąż biegne "
^Maxter    25.10.2007 @22:07:51
dziękuhję bardzo :D
_______
it's britney bitch!
xxx: http://youtube.com/watch?v=m3ceCMpPJgc :xxx
~IvetteG    25.10.2007 @21:58:23
Witam kolegę z arta
_______
^CheshireCat    25.10.2007 @21:55:55
witam! i wzajemnie
_______
SPRZEDAM OBRAZKI

~Yazhubal    25.10.2007 @21:51:00
Wyadorowana wzajemnie a co :P
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt